Saturday, August 21, 2010

untuk mu

Seketika bersama mu
Kurasakan suatu kebahagiaan
dalam redup matamu
Membuatku sentiasa tertawan
Mengapa kita ditemukan
Dalam keadaan sebegini
Biarpun segalanya menyeksakan
Kuhadapi dengan tabah

kini kutinggalkan mu
untuk seketika bukan untuk disakiti
tetapi untuk mengajar
agar tidak menyakiti hati orang lain
kerana kutahu hati mu
menunggu seseorang
biar pun perit akan tetapi
aku sanggup tempuh
untuk kebaikkan kita bersama
dan jangan mempertikaikan
apa yg aku buat
luahan ni untuk mu
berfikir kerana ku sayangkan mu

kau tahu siapa aku
dan kebolehan aku
jangan lah engkau sorokkan
kerana aku akan ketahui juga
ku memohon maaf sekiranya
membuat diri mu tidak selesa
dan ku bersedia menerima mu
dengan pintu yang terbuka

2 comments:

  1. kenapa??? tepuk dada tanya selera..

    ReplyDelete
  2. chantek siot. aku suka bahasa ko. jelas.
    haha.
    weh, gambar yg poster tu terbaik dowh. aku suka!

    ReplyDelete